nieuwe X-community geopend

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

nieuwe X-community geopend

Post by dirtbag » Mon, 29. May 06, 17:09

hey,

ik heb een nieuwe X-community geopend op mijn site.
Er is een gedeelte voor engelstalige leden, en eentje voor Nederlandse leden.

Ik post hier de links:
engelse gastenfora: http://www.atomicunreal.com/sh/forum_viewforum.php?17
Nederlandse Gastenfora: http://www.atomicunreal.com/sh/forum_viewforum.php?19

Er zijn nog 2 fora voor leden, die met het X-universum te maken hebben. Voor die fora moet je je registreren.
Er komt binnenkort nog een forum speciaal voor X-universum leden, dat ook alleen toegankelijk is voor hun.

Er kunnen uitbreidingen komen, maar dat ligt aan de vraag. Als het plan naar boven komt drijven, dan zal er een poll geplaatst worden.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Mon, 29. May 06, 17:18

Ik heb het er even met dirtbag over gehad, voordat hij dit poste. Ik weet niet 100% zeker of clan/community sites zo gepost mogen worden (meen me iets te herinneren dat in een duister verleden er iets mis was toen er allerlei engelse clans gingen flamen/spammen oid). Aan de andere kant zie ik ook gewoon TMG en FACTS hier zo posten (al is dit de laatste tijd iets minder). Zolang het binnen de regels blijft en niet te veel gebeurd heb ik er verder geen problemen mee. Mocht het echter later duidelijk worden dat het toch (volgens de ongeschreven forum regels) niet 'mag', dan zal het waarschijnlijk tzt wel worden opgelost.

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Tue, 30. May 06, 08:11

Ik vroeg dirtbag een keer of ik in het engels of nederlands moest posten, toen zei hij: Ik ga NIET een Nederlands forum maken, dit was een beetje een misverstand. Aanschouw het resultaat :lol: .

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Tue, 30. May 06, 17:06

nou, er is ook een X-forum speciaal voor leden, in het speciaal, ook voor nederlanders

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Tue, 30. May 06, 19:07

Dat zeg ik :wink: , op een indo-chinees achterhaalde manier. Ow, kmoet maar nie teveel off topic raken anders komt merroc weer met zijn magische slotjes, he landfuerst! lol kweet echt niet wat die probeerde te bereiken.

Blueman
Posts: 715
Joined: Sat, 24. Apr 04, 09:09
x3tc

Post by Blueman » Tue, 30. May 06, 20:12

Merroc

Wat ik op het engelse forum van een mod gelezen heb:

Clan reclame is toegestaan zolang het binnen de regels blijft en niet gebumpt word ;)

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 31. May 06, 15:13

Michiel1 wrote:Ow, kmoet maar nie teveel off topic raken anders komt merroc weer met zijn magische slotjes, he landfuerst! lol kweet echt niet wat die probeerde te bereiken.
Zoals je zelf al zegt, het was aardig wat onzin.. zodoende heb ik het gesplitst en dat op slot gedaan. Met het originele topic is niets aan de hand hoor ;). Dus graag niet zeggen "daar komt hij weer". Zo kwaadaardig ben ik toch niet? :p En bovendien ging wat jij zei volgens mij over die site van dirtbag (zij het indirect), dus ik zie niet echt hoe dat off-topic is.
Clan reclame is toegestaan zolang het binnen de regels blijft en niet gebumpt word
Ok, dan zullen we ons hier ook aan houden, bedankt Blueman.

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Sun, 4. Jun 06, 18:49

op dezelfde site hebben we nu ook een vloot/clan geopend. Inschrijvingen lopen nu op de fora. We accepteren iedereen t/m we de 15 leden hebben bereikt.

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sun, 4. Jun 06, 20:19

hoe zo nog één forem :?:

ze zijn altijd minder dan de orgenele versie.

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Mon, 5. Jun 06, 14:19

belder wrote:hoe zo nog één forem :?:

ze zijn altijd minder dan de orgenele versie.
hoe bedoel je?
Als er geen behoefte aan is, dan komt hij er niet.

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Mon, 5. Jun 06, 19:49

oh, ff checken :D

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Tue, 6. Jun 06, 15:11

belder wrote:oh, ff checken :D
misschien zijn die XU stats die ik in me siggie heb handig voor je ;)

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”