Trade Ranking ?

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Nogan
Posts: 1
Joined: Sat, 24. Jun 06, 17:06
x3

Trade Ranking ?

Post by Nogan » Tue, 27. Jun 06, 08:43

Moet ik zoveel traden bij Argon bijvoorbeeld om een soort rang te krijgen waardoor ik spullen van hen kan kopen ?

En waarom kan ik geen homebase selecteren ?

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Tue, 27. Jun 06, 10:02

De eerste vraag snap ik niet, als je slechte rank hebt bij de argon, kun je de meeste dingen idd nog niet kopen, hiervoor heb je race rank(ookwel recognition genoemd), hoe hogere recognition hoe meer je mag kopen, "gevaarlijkere spullen" betere schepen etc.

2: je hebt nog geen homebase neem ik aan, je eerste vraag kwam nogal noob over (niet lullig bedoeld ik ben ook ooit noob geweest :wink: ) dus ik neem aan dat je zelf nog geen stations hebt gebouwd. Als je wel een station hebt gebouwd moet je bij een schip in de command console een homebase aanwijzen dus dan moet je ff de sector opsporen waar je je station hebt geplant en dan staat je station bovenaan, die selecteer je dan en dan hoort het schip bij het station. Freighters kunnen geen dingen inkopen/ verkopen van/voor het station als het niet als hun homebase aangewezen is.

Ik hoop dat ik niet iets gezegd heb dat je al wist en dat ik de vraag goed begrepen en goed beantwoord heb :wink: .

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”