Ik kan dit spel niet vinden! hulp!

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Bramos
Posts: 8
Joined: Sun, 17. Dec 06, 22:03
x3tc

Ik kan dit spel niet vinden! hulp!

Post by Bramos » Fri, 22. Dec 06, 10:10

Geachte iedereen. ik probeer al tijdje dit spel in handen te krijgen..maar dat lukt niet. Kan iemand mij vertellen waar deze nog te koop is???

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 22. Dec 06, 21:51

En ik maar denken slim te zijn en naar de Egosoft Shop te verwijzen, staat ie te boek als uitverkocht!

Als je geen bezwaren hebt tegen Steam (sommige mensen schijnen dit te hebben, ik heb zelf geen ervaring hiermee) kun je het daar eens proberen. Directe link naar X3 op Steam
Ga je wel een credit card voor nodig hebben als ik het zo even gauw bekijk.

Bramos
Posts: 8
Joined: Sun, 17. Dec 06, 22:03
x3tc

Post by Bramos » Sat, 23. Dec 06, 04:38

hee! bedankt voor je reactie. Ik probeer al echt tijdje een originele versie te bemachtigen. als eerste had ik jouw "verwijzing" al gechecked natuurlijk..nada. zal toch eens moeten lukken toch? Maar ook geen versie voor de xbox360? die was gecancelled las ik ergens. Jammer: er zijn te weinig spellen in dit genre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Sat, 23. Dec 06, 21:36

www.bol.com heeft em sowiso nog zag ik, wel volle prijs :s
www.play.co.uk levert nog altijd gratis aan nederland dacht ik, en zal em ook vast hebben.
www.amazon.co.uk zal ook wel aan nederland leveren, weet alleen niet of het gratis is. Weet alleen niet of ze X3 nog in het asortiment hebben.

En over de Xbox360, ten eerste was het als ik me niet vergis origineel voor de xbox bedoelt, maar gezien de stilte hierom heen mogen we ervan uitgaan dat deze geannuleerd is. Met de huidige look en feel zou ik X3 toch niet op de xbox geschikt vinden... Maar wie weet wat de toekomst ons brengt... Voor X2 was er ook een third party Linux/unix port uitgekomen...

Bramos
Posts: 8
Joined: Sun, 17. Dec 06, 22:03
x3tc

Post by Bramos » Sun, 24. Dec 06, 01:24

Bol.com..nooit aan gedacht :lol: ! Bedankt voor je reactie. Het spel is onderweg. Al kostte ie een meier, ik wil hem echt graag hebben.

Fijne dagen allemaal :)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 25. Dec 06, 23:18

Veel plezier :)


Even een tip:
Zorg dat vóór je het spel voor de eerste keer begint, je de laatste patch (2.0) geïnstalleerd hebt. Dan voorkom je de installatie van StarForce. Blijft de boel wat netter op je pc :)


Hmmm beetje vreemd als ik hier kijk op Bol.com. Zoekresultaten linken lukt niet, maar als je naar 'x3 reunion' zoekt krijg je twee versies, een van €44,99 en een van €24,99. Mag van mij best wel wat professioneler daar in Nieuwegein. Ik hoop dat je de goedkopere variant hebt besteld ? (Is ook meteen versie 2.0 - kun je het bovenstaande negeren)

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Thu, 4. Jan 07, 23:38

Ik weet niet... ik denk dat als je meteen patch 2.0 installeert je op de verkeerde manier met x3 kennismaakt. Dat je ervan uitgaat dat er je hele speeltijd lang al m3+'s en m7's rondvliegen. Maar dat kan aan mij liggen...

Overigens heb je kans dat je bala gi missies dan door je verhaallijn heen gaan lopen, s best lol :P .

ManiakNL
Posts: 57
Joined: Tue, 27. Feb 07, 17:36
x3ap

Post by ManiakNL » Tue, 27. Feb 07, 17:43

Raar ik ben net naar mijn gameshop geweest en daar hadden ze gewoon nog een orginele kopie voor 15 euro's (nieuw) geen 2e hands

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sun, 4. Mar 07, 22:31

niet duur voor 15 euro. :D

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Mon, 5. Mar 07, 21:51

yep heb de volle mep ervoor betaald.
zie `m trouwens niet meer liggen bij de winkels waar ik kom
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 10. Mar 07, 17:53

id ik zie zo ook niet meer al hadden ze er ook maar 3 liggen ofzo. terwel er van de anderen er veel meer liggen.

Morax
Posts: 3
Joined: Thu, 22. Mar 07, 18:08
x3

Post by Morax » Sat, 31. Mar 07, 07:53

Toch vervelend dat sommige spellen onvindbaar worden, werkt ook het illegaal downloaden een beetje in de hand naar mijn mening... :/

Ik heb mijn exemplaar met de kerst in Engeland bemachtigd voor 10 pond (15 euro), en die lag voor die prijs bij elke Virgin of Game (computerspellentent, misschien vergelijkbaar met e-plaza hier alleen meer vestigingen daar).

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 31. Mar 07, 17:19

wat dacht je van BOL.com laast Fallout nog gekocht daar.
weet je hoe oud het spel is

hij is uit 1995 als het goed is.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”