en?? wat vinden jullie van bala gi

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

User avatar
DutchFreak
Posts: 61
Joined: Thu, 24. Nov 05, 11:02
x3

en?? wat vinden jullie van bala gi

Post by DutchFreak » Fri, 17. Nov 06, 18:09

en wat vinden jullie van de nieuwe update??

ik zelf ben over nieuw begonnen dus ik kan nog niet beginnen met de missie's etc.....

dus ik wou jullie mening erover wel eens horen :D
my best wishes too all the brave men and women who have lost there lives for the battle of the khaak homeworld...
losses were high but we defeated the khaak!!!
over 6.000 ships were lost...

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 17. Nov 06, 23:33

Ik speel het spel niet zo bijster vaak en ben nog niet zo ver dat ik heb kunnen genieten van de extra's. Behalve de no-dvd patch natuurlijk, da's wel lekker :)

Ik ben toch wel van plan om binnenkort eens wat verder te gaan... inmiddels heb ik zo'n 2 miljoen, 1 fabriek (naast de ore mine uit verhaallijn) en een goede reputatie met alle rassen. Dus in principe zou het niet al te ver moeten zijn voor de missies kunnen beginnen... 3 miljoen heb je zo van een paar gekaapte M3's en rondslingerende APPC's (had er van de week een nadat er een Kha'ak cluster had huisgehouden) ;)

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Sat, 18. Nov 06, 11:31

ik vind de patch wel goed. Althans, ik heb nog niet echt met de missies kunnen beginnen. Ik had wel eerst problemen met dbghelp.ini , maar dat is opgelost :)

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Fri, 24. Nov 06, 17:44

ik kom nog niet eens uit missie 3 (voor je eigen staition). dan moet je iemand vinden in Mealstorm en lager. heb al 3 keer alles af gezocht en nog steeds niks gevonden.

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Fri, 24. Nov 06, 23:08

LionOfHeart wrote:ik kom nog niet eens uit missie 3 (voor je eigen staition). dan moet je iemand vinden in Mealstorm en lager. heb al 3 keer alles af gezocht en nog steeds niks gevonden.
Spoiler
Show
Ga naar de laatste unknown sector, en rechtsonder vind je een paar schepen en de yacht. Zorg wel dat je voldoende wapentuig bij je hebt om 2 m3's af te maken ;) Het is best wel ver. Michiel1 heeft em nu ook voor elkaar.

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 25. Nov 06, 01:06

oh thx

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”