Centjes/credits

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

dinoballz
Posts: 6
Joined: Wed, 17. May 06, 15:55
x3

Centjes/credits

Post by dinoballz » Mon, 22. Jan 07, 19:41

Yo,

In X-B, X-T en X2 had ik geen enkel probleem met geld verdienen maar in X3 is het toch een beetje lastiger... ik ben doorgegaan in men Mercury en heb men Buster verkocht... nou heb ik wel wat geld, maar kan nog steeds nauwelijks wat te doen... er zijn zooo weinig factories...

Ik vlieg wat rond en kom in Kingdom End, ik zie erg veel factories die Silicon nodig hebben en denk... hee... hier had ik een silicon mine... maar er zijn nu geen geschikte asteroids meer.... :(

Wat doen jullie in het begin om cash flow op te starten?

Grtz.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 22. Jan 07, 22:41

Knokken.

Een gekaapte M3 levert een leuk zakcentje op ;)

meneer123
Posts: 104
Joined: Thu, 26. Feb 04, 13:03
x3tc

Post by meneer123 » Tue, 23. Jan 07, 08:53

Ik ben net een nieuw spel gestart, nadat ik bijna een jaar niet X3 gespeeld heb. Ik vloog eerst rond in mijn Buster en nu in mijn gratis Mamba Raider voor de verhaallijn en doe wat remote trading met de Mercury.

Cloudbase North West zit meestal zonder E-cels en daar kan je ze dan vaak verkopen voor 19cr. Kopen kan je ze voor ongeveer 13-14 cr en wanneer je mazzel en geduld heb voor 12 bijvoorbeeld in Power Circle, maar ook in Ore Belt en The Wall. De winst is niet gigantisch, maar het is een aardige extra inkomst.
Regelmatig kan je bijvoorbeeld ook goedkoop Ore kopen in Ore Belt waarvan de potentiele winst van een volle lading erg hoog is, maar het is dan weer meestal lastig om de Ore te verkopen omdat de fabrieken in de omliggende sectoren vaak vol zitten met Ore.

Maar zoals X al zei, knokken levert meestal veel meer credits op.

Wanneer je credits genoeg heb zou ik een Trade Software Mk3 kopen zodat je niet de hele tijd hoeft te micro-managen.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”